loading...
سایت تفریحی دانلود جون
رضا بازدید : 156 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

اس ام اس های عاشقانه و احساسی

ﻫﺮ ﺑﺎﺭ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﯾﺎﺩ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﮔﻢ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺗﮑﻪ ﺍﯼ ﺍﺯ ﻣﻦ؛ﺩﺭ ﻣﻦ! ﻫﻤﯿﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎﺳﺖ

ﮐﻪ

"ﺗﻤﺎﻡ ﺷﻮﻡ..."

*

*

*

اکنون اگر چه در قلبم نیستی،اما به حجم تمام سکوتی که در قلبم گذاشتی،دوستت دارم...!

*

*

*

عــــــــاشـــــــقانه ساده ی من. . .

هنوزم دوسش دارم...

همین!!!

*

*

*

حــــــــیـــــــــــف کــــــه بـــرای مـــن جـــــــایــــگــــزیــــن نــــداری و تـــــکی .

واگـــــرنـــــه به خـــــدا تــــــا الـــــان تـــعـــــويـــضــــــت کـــــرده بـــــودم

*

*

*

چشمان تو تنها چراغ "سبز"یست که مرا "متوقف" کرد..!

*

*

*

گفتی دوستت دارم

و من به خیابان رفتم...

فضای اتاق برای پرواز کافی نبود...

*

*

*

خبرت هست که بی روی تو آرامم نیست........؟

آره یا نه.......؟

*

*

*

همین مسیر را مستقیم برو

میرسی به یک دو راهی

یکی به من ختم میشود

و دیگری به ختم من!

*

*

*

مــن نه "مـــجــنــونم" نه "فـــرهاد" ولــی بی گــمـــان راه اونــارو مــیرم،نـــمــی

خـــوام

مـــثـل "شــیرین"لـیــلــی" به درد "عــــــــشــق" بـــــســوزم...!

*

*

*

سر به سر رویاهایم نگذار ...

مگر نمی بینی آرام گرفته اند تا رویاهای تو به سرانجام برسند ....

*

*

*

یک صندلی نزدیک تر به تو نشستن

چند قدم بیشتر با تو راه رفتن

خوشبختی

کوچکترین لحظه های حضور توست !

*

*

*


گردآوری: سایت تفریحی دانلود جون

منبع: لایف اس ام اس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 245
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 145
  • آی پی دیروز : 195
  • بازدید امروز : 720
  • باردید دیروز : 1,067
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 4,707
  • بازدید ماه : 6,717
  • بازدید سال : 14,226
  • بازدید کلی : 306,919