loading...
سایت تفریحی دانلود جون
رضا بازدید : 392 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

در این مقاله می خواهیم به اضافه زیبایی شیوه ای را برایتان بیان کنیم که در زمان آرایش، می تواند مژه های شما را چندین برابر زیبا کرده و حتی با یک ریمل نرمال ،مژه هایی مانند مژه مصنوعی داشته باشید.

رضا بازدید : 333 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

شما برای زیبایی هر چه بیشترخود – سر تا پا – حمام و میز لوازم آرایشتان را از انواع محصولات تجاری پر کرده اید. آیا می دانید هر آنچه برای زیبایی، نیاز دارید در یخچال شما وجود دارد؟ راه حلی ارزان و ۱۰۰ درصد طبیعی که در عین حال از بسیاری از اسراف ها جلوگیری می کند.

رضا بازدید : 423 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

مطلع هستیم كه حالت مو در اشخاص گوناگون فرق دارد ولی حقیقت این است كه موها فقط در 3 دسته گروه بندی می شوند؛ موهای چرب، موهای معمولی و موهای خشك. اگر شما تاکنون فكر می کردید كه هر سه این دسته بندی را به یك نحو باید شست، اشتباه میکنید. در زمان نظافت موها باید جنس آن را درنظر بگیرید و همین طور مواد پاك كننده مناسب برای شست وشو را انتخاب كرد. مهم تر اینكه روش شست وشوی مو باید بر مبنای اصولی و صحیح انجام شود تا علاوه بر بهداشت بتوانید پوست سر و موها را به حالت دلخواه كنترل كرده و چربی و خشكی موها را به سوی نرمال سوق دهید.

اگر به برچسب شامپوها دقت کرده باشید، روی آنها نوشته شده مخصوص موهای چرب، خشک، معمولی یا آسیب دیده و رنگ شده. این ویژگی ها را براساس ترکیبی از سورفاکتانت ها و مواد نرم کننده، به دست می آورند تا هر کس بتواند براساس نوع مو، شامپوهای مخصوص آن مو را انتخاب کند. در اینجا می خواهیم کمی برای تان از شست وشوی موها بگوییم و اینکه آیا واقعا شامپوهای گیاهی اثربخشی بیشتری دارند؟

رضا بازدید : 196 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

استفاده از رنگهای گرم و ملایم و استفاده از ترفندهای ریزی که باعث ایجاد این تفاوت شده است.

در خصوص آرایش serenay sarikaya که بیشتر به اسم یشیم مشهور است مهم ترین مسئله آرایش چشمهاست. برای داشتن چنین ارایش چشمی استفاده از مژه های مصنوعی لازم است. نخست مژه ها را روی چشم قرار داده و خط چشم پهنی را می کشیم .

رضا بازدید : 227 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

برای شناخت حالات مختلف مو فقط در میزان چربی و خشکی درآن است و ازاین نظر موها را به سه دسته ی کلی تقسیم می باشند.

موهای چرب : چرب ، چرب شدید ، چرب معمولی

موهای عادی : چرب عادی ، خشک عادی

موهای خشک :خشک معمولی ، خشک و خشک شدید

تقسیماتی که برای حالات مو در نظر گرفته شده مولود پوست می باشد که خود ناشی ازفعالیت غدد چربی زیر پوست است که نوع و حالت موها را مشخص می سازد . حالت مو که مدیون پوست سر می باشد چربی و خشکی پوست نیز بستگی مستقیم به ترشح غدد چربی در پوست دارد . به همین جهت لازم است که درباره غدد چربی به توضیح بیشتری داده شود.

رضا بازدید : 168 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

شاید با دیدن عبارت رنگ موهای تابستانه اولین فکری که به ذهن تان برسد این باشد که مگر رنگ موهم تابستانه و زمستانه دارد؟ باید بگوییم بله رنگ مو فصلی است. رنگ های تابستانه بیشتر روشن است یعنی رنگ هایی که تم طلایی یا هلویی دارند و برای زمستان معمولا رنگ های تیره مثل شرابی، بادمجانی و ... استفاده می شود. البته معمولا انتخاب دقیق رنگ ها در سال های متفاوت فرق دارد مثلا یک سال تابستان رنگ های دودی بیشتر مد می شود و سال دیگر رنگ هایی از طیف زیتونی.

رضا بازدید : 243 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

در این مطلب چند ایده در مورد بافت موهای بلند برایتان نوشته ایم. بافتن موها در این روزهای گرم ایده خوبی است زیرا در اثر گرما موها به گردن نمی چسبند و موجب کلافگی نمی شود.

1. بافت تاجی – موهای بافته شده را بالای سر جمع کنید تا همچون تاجی بر سر خودنمایی کند.

رضا بازدید : 151 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

آکنه های قرمز ، معضلی است که گریبان گیر بسیاری از افراد و بخصوص جوانان و افراد درسن بلوغ می باشد و زیبایی چهره ی آن ها را کاملا از بین می برد بنابراین بسیاری از افراد به دنبال روشی برای از بین بردن و سرکوب کردن آن ها می باشند.

این مطالب با تحقیق متخصصان و دانشمندان جمع آوری شده است و جزو قویترین نسخه ها می باشد.

قویترین نسخه های گیاهی برای درمان آکنه های قرمز

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 245
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 144
  • آی پی دیروز : 195
  • بازدید امروز : 704
  • باردید دیروز : 1,067
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 4,691
  • بازدید ماه : 6,701
  • بازدید سال : 14,210
  • بازدید کلی : 306,903